قیمت نبشی شاهین بناب

در زمینه قیمت نبشی شاهین بناب شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما در آهن استقلال در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. برای مشاوره رایگان در مورد قیمت نبشی شاهین بناب یا هر مورد دیگری می توانید با کارشناسان آهن استقلال در تماس باشید.
آهن استقلال در مورد فروش انواع آهن الات مثل لوله ، نبشی ، ناودانی ، ورق ، پروفیل ، تیر آهن ، استیل ، فولادهای آلیاژی ، میلگردهای صنعتی فعالیت می کند همچنین به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش آهن آلات ، خرید آهن آلات ، فروش آهن آلات ، خرید پروفیل ، خرید لوله ، خرید نبشی فعالیت دارد.

ما در تیم تحریریه آهن استقلال در تلاشیم تا در مورد قیمت نبشی شاهین بناب و یا در زمینه مسائل آموزشی مرتبط با حوزه آهن آلات با شما بیشتر گفتگو کنیم. پس با ما همراه باشید باشید.

مجموعه آهن استقلال ، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و طی این مدت تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است که منجر به تشکیل مجموعه کار آمد در زمینه خرید و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است.

شما می توانید در مورد قیمت نبشی شاهین بناب همچنین سایر موارد در آهن استقلال مشاوره رایگان دریافت کنید پس با ما در ارتباط باشید.

میلگرد شاهین بناب را می توان یکی از باکیفیت ترین محصولات موجود در بازار مقاطع فولادی به شمار آورد که در چهار گرید A1، A2، A3 و A4 تولید و روانه بازار مصرف می گردد.

کارخانه میلگرد شاهین بناب فعالیت خود را در سال 81 در شهرستان بناب آغاز کرد و امروزه با تولید سالانه بیش از 600 هزار تن در تمام کشور به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد و ارائه دهندگان قیمت میلگرد شناخته می‌شود.

کارخانه بناب چهار شرکت وابسته، هفت خط نورد گرم، دو خط ذوب و ریخته‌گری دارد.

میلگردهای شاهین بناب با توجه به آخرین استاندارد تولید میلگرد ساخته می‌شوند به همین دلیل استفاده از آن‌ها در پروژه‌های متفاوت امکان‌پذیر است.

قیمت میلگرد شاهین بناب به صورت روزانه در سایت مرکزآهن به روزرسانی شده و شما می توانید با مراجعه به سایت پس از استعلام قیمت نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

قیمت میلگرد شاهین بناب همانند سایر محصولات فولادی به فاکتورهای متعددی وابسته می باشد که از جمله آن ها می توان به جنس، کیفیت و یا نرخ ارز و عوامل سیاسی اشاره نمود.

یکی از عوامل تعیین کننده در نرخ میلگرد بناب ضخامت، طول و وزن هر شاخه می باشد.

این موضوع نیاز به کسب اطلاعات در خصوص میلگرد شاهین بناب قبل از خرید را الزامی کرده است.

با کسب اطلاعات کافی در خصوص میلگردهای تولید شده در کارخانه شاهین بناب شما می‌توانید با توجه به پروژه و کاربرد بهترین میلگرد را خریداری کنید.

قیمت فولاد نیز یکی از عوامل موثر بر قیمت نهایی میلگردهای شاهین بناب می باشد و به دلیل متغیر بودن نرخ فولاد و تابعیت آن به نوسانات بازار بهتر است جدیدترین قیمت میلگرد شاهین بناب را به صورت روزانه در سایت مرکزآهن بررسی نمایید.

همچنین توصیه می شود برای اطمینان از قیمت نهایی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

در کارخانه شاهین بناب تمامی میلگردها با استفاده از آخرین استانداردهای تولید میلگرد در ایران (استاندارد 3132) ساخته و به بازار عرضه می‌شوند.

همان طور که ذکر شد این محصولات در چهار گرید ساده، A2، A3 و A4 تولید می شوند که هریک در سایزهای متفاوتی به بازار عرضه می گردند.

میلگردهای کارخانه شاهین بناب با دو گرید پر استفاده A2 و A3 تولید می‌شوند.

سایز این محصولات از 8 تا 32 میلی‌متر متفاوت است.

در میلگردهای A2 مقاومت تسلیمی 3400 و مقاومت کششی 5000 و در میلگرد A3 با مقاومت کششی و تسلیمی به ترتیب 4000 و 6000 تعریف شده است، این اعداد به طور کامل از استاندارد بین‌المللی پیروی می‌کنند.

لازم است پیش از خرید این محصول از سایز و یا گرید موردنظر خود اطلاعات لازم را کسب نمایید.

یکی از خدمات اصلی شرکت مرکزآهن فروش میلگردهای شاهین بناب با قیمتی مناسب برای مشتریان می باشد و لیست قیمت این محصول در جدول زیر آورده شده است.

در مرکزآهن قیمت میلگرد فولاد شاهین بناب امروز به صورت لحظه ای در سایت قرار داده می‌شود تا شما بتوانید برای خرید میلگردهای این کارخانه اقدامات لازم را انجام دهید.

پس از ثبت سفارش در سایت، کارشناسان فروش میلگرد در اسرع وقت برای رسیدگی به سفارش شما اقدام می‌کنند.

وزن میلگردهای این مجتمع در گریدهای مختلف و با توجه به ابعاد محصول متفاوت می باشد.

برای محاسبه وزن میلگرد شاهین بناب می توانید از فرمول های مخصوص که در سایت مرکزآهن در بخش مقالات ذکر شده استفاده نمایید و یا به جدول اشتال میلگرد مراجعه کنید.

در کنار قیمت محصول هنگام خرید بایستی پارامتر وزن را نیز در نظر داشته باشید.

برای مثال ممکن است وزن میلگرد یک کارخانه بالاتر بوده و چنانچه قیمت هر کیلو از آن را با قیمت میلگرد سبک کارخانه دیگری مقایسه نمایید خرید آن ها با یکدیگر فرقی نداشته باشد.

وزن هر یک از میلگردهای شاهین بناب با توجه به سایز میلگرد (میلگرد 8 بناب، میلگرد 12 و ….

)، ضخامت و طول یک شاخه میلگرد تعریف می‌شود.

از طرف دیگر این وزن یکی از فاکتورهای مهم برای تعیین قیمت میلگرد است به همین دلیل شما باید در زمان خرید ابعاد و سایز را به طور کامل بررسی کنید.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان در این خصوص می‌توانید با کارشناسان میلگرد مرکزآهن صحبت کنید.

بازرگانی مرکزآهن یکی از تامین کنندگان میلگرد شاهین بناب می باشد و محصولات تولیدی این شرکت را در تمامی ابعاد و گریدها موجود دارد و با بهترین قیمت در بازار عرضه می نماید.

جهت خرید میلگرد شاهین بناب می توانید با مراجعه به سایت و پس از استعلام قیمت این محصول با کلیک بر روی گزینه خرید سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین می توانید جهت اطمینان از قیمت نهایی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شاهین بناب قیمت میلگرد علاوه بر سایت به صورت روزانه در کانال تلگرام؛ اینستاگرام و اپلیکیشن مرکزآهن نیز به روزرسانی شده و شما می توانید به راحتی به این قیمت ها دسترسی داشته باشید.

کارخانه میلگرد شاهین بناب
مجتمع فولاد شاهین بناب که در حال حاضر یکی از تولیدکنندگان مطرح میلگرد در کشور می باشد از سال 81 فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون در شهرک صنعتی بناب و در جنوب غربی استان فعالیت دارد.

محصولات فولادی متنوعی در کارخانه شاهین بناب تولید می‌شود که در این میان میلگردهای آجدار از پرفروش‌ترین‌های این کارخانه‌ها هستند.

تمامی میلگردهای تولید شده در این مجموعه با توجه به استاندارد روسی یا GOST5781 تولید می‌شوند.

برای تولید میلگرد شاهین بناب از شمش فولادی در ابعاد 150*150 با طول 6 تا 12 متر و با بالاترین کیفیت استفاده می گردد و کیفیت بالای شمش های مورداستفاده را می توان یکی از دلایل قیمت بیشتر میلگرد شاهین بناب نسبت به سایر کارخانجات دانست.

علامت اختصاری میلگرد هر کارخانه نشان‌دهنده اصل بودن این محصول است.

در کارخانه شاهین بناب نماد حک شده روی میلگردها BS-CT است.

برای اطمینان از کالای معتبر و اصل حتما در زمان دریافت میلگرد به این علامت توجه کنید.

چنانچه سوالی در خصوص قیمت میلگرد بناب دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کارشناسان فروش این محصول

درباره مرکزآهن

تماس با مرکزآهن

راهنمای خرید میلگرد

صادرات میلگرد

ما در آهن استقلال همواره در مورد قیمت نبشی شاهین بناب و سوال در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم پس شما می توانید به صورت رایگان با شماره های ما در تماس باشید.