قیمت خرید و فروش آهن آلات ضایعات

در زمینه قیمت خرید و فروش آهن آلات ضایعات شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما در آهن استقلال در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. برای مشاوره رایگان در مورد قیمت خرید و فروش آهن آلات ضایعات یا هر مورد دیگری می توانید با کارشناسان آهن استقلال در تماس باشید.
آهن استقلال در مورد فروش انواع آهن الات مثل لوله ، نبشی ، ناودانی ، ورق ، پروفیل ، تیر آهن ، استیل ، فولادهای آلیاژی ، میلگردهای صنعتی فعالیت می کند همچنین به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش آهن آلات ، خرید آهن آلات ، فروش آهن آلات ، خرید پروفیل ، خرید لوله ، خرید نبشی فعالیت دارد.

ما در تیم تحریریه آهن استقلال در تلاشیم تا در مورد قیمت خرید و فروش آهن آلات ضایعات و یا در زمینه مسائل آموزشی مرتبط با حوزه آهن آلات با شما بیشتر گفتگو کنیم. پس با ما همراه باشید باشید.

مجموعه آهن استقلال ، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و طی این مدت تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است که منجر به تشکیل مجموعه کار آمد در زمینه خرید و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است.

شما می توانید در مورد قیمت خرید و فروش آهن آلات ضایعات همچنین سایر موارد در آهن استقلال مشاوره رایگان دریافت کنید پس با ما در ارتباط باشید.

در صنایع مختلف مانند ساختمان سازی و خودروسازی مواد دور ریز قابل بازیافتی وجود دارند که به آن ها ضایعات می‌گویند.

با توجه به اینکه امکان استفاده مجدد از این ضایعات وجود دارد و می توان آن ها را بازیافت کرد، قیمت روز هر کیلو آهن ضایعات، مورد توجه خریداران این محصولات فلزی قرار می گیرد.

ما در این مقاله سعی داریم عوامل تأثیرگذار بر قیمت هر کیلو آهن ضایعات و نحوه محاسبه قیمت هر کیلو آهن ضایعات را برای شما شرح دهیم.

 شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت تیر آهن و سایر آهن آلات مور نیاز خود با آهن پخش همراه شوید.

ضایعات آهنی علاوه بر ضایعات فلزی به‌جامانده از صنایع، شامل ضایعات خانگی نیز می شوند.

بسیاری از لوازم منزل غیرقابل استفاده آهنی، نیز توسط خریداران ضایعات جمع ‌آوری شده و به انبار های مخصوص یا محیط های روباز انتقال داده می‌ شوند.

از عوامل تأثیرگذار بر قیمت هر کیلو آهن ضایعات می توان به وزن هر کیلو آهن و عملکرد قطعه فلزی ضایعاتی اشاره کرد.

به طور مثال:
به طور کلی قیمت هر کیلو آهن ضایعات ثابت نیست و با توجه به افزایش یا کاهش قیمت بازار تغییر می‌کند.

به طور مثال ممکن است قیمت هایی که در سایت های اینترنتی مشاهده می کنید، با قیمت‌ های عرضه شده در انبار های ضایعات آهن تفاوت داشته باشند.

 
قیمت ضایعات آهنی بر اساس واحد وزنی برحسب کیلوگرم محاسبه می ‌شود.

انبار هایی که ضایعات آهنی را انبار می کنند، آهن های ضایعاتی سبک و سنگین را بر طبق وزن آن ها به فروش می ‌رسانند.

در کشور های پیشرفته دنیا، ابتدا ضایعات آهنی و فلزی را از هم جدا می‌ کنند و آن ها را به صورت پودر در می ‌آورند، سپس افزودنی هایی که در صنعت قطعه سازی مورد نیاز است به آن ها اضافه می ‌کنند و به بازار عرضه می‌ کنند.

اما در کشور ما تمام ضایعات فلزی در کوره‌ ها ذوب می شود.

به همین خاطر عوامل تعیین کننده قیمت هر کیلو آهن ضایعات، وزن آن است.

قیمت ضایعات هر کیلو آهن به صورت خرده بار و عمده بار نیز متفاوت است.

به طور مثال: قیمت هر کیلو آهن درجه یک به صورت خرده بار 9724 تومان و به صورت عمده بار 10751 تومان است.

قیمت هر کیلو آهن ضایعات روزانه توسط کارخانه ‌های اعلام می ‌شود.

قیمت تعیین شده نیز تحت تأثیر نوسانات قیمت بازار فولاد هستند و ممکن است تغییر کند.

بسیاری از کارخانه ها که با استفاده از ذوب آهن ضایعات محصولات گوناگونی تولید می کنند، ممکن است انواع خاصی از ضایعات را نیاز داشته باشند و قیمت بالاتری برای خرید آن ها پرداخت کنند.

در برخی از کارخانه ها از ضایعات برای تولید شمش های فولادی استفاده می کنند و برخی دیگر نیز ضایعات آهن را به منظور تولید پروفیل فولادی و میلگرد خریداری می‌ کنند.

آهن ضایعات مصارف دیگری در صنایع خودروسازی، ریخته گری قطعات چدنی و فولادی و ماشین سازی دارد.

به خاطر اینکه درصد مواد مورد نیاز برای این صنایع در ضایعات مختلف متفاوت است، همین امر موجب کاهش یا افزایش کمی در قیمت هر کیلو آهن ضایعات می ‌شود.

به عنوان مثال: قیمت ضایعات آهن درجه یک از 1270 تومان تا 1310 تومان متغیر است.

 
روش تحویل در مقصد: خریدار و فروشنده پس از اینکه روی قیمت توافق کردند، ضایعات مورد نیاز خریدار به مقصد حمل می شوند و محاسبه وزن ناخالصی ضایعات، توسط کارشناس کنترل کیفی کارخانه خریدار، انجام می شود.

سپس بر اساس وزن بار و توافق صورت گرفته میزان ناخالصی و هزینه کرایه کسر شده و قیمت محاسبه می‌ گردد.

روش خرید در مبدأ: در این روش فروشنده در انبار خود، آهن آلات ضایعاتی را در اختیار خریدار قرار می دهد تا بررسی کیفی لازم در مبدأ انجام شود.

سپس با توجه به وزن مورد نظر، بر سر قیمت توافق می ‌کنند و حمل بار نیز توسط خریدار انجام می ‌شود.

در ایران اغلب کارخانه ها از روش اول برای خرید و فروش ضایعات آهن استفاده می ‌کنند.

خبر خوبی که برای شما داریم این است که از این پس می توانید تنها با مراجعه به وبسایت آهن پخش و بدون نیاز به روش های قدیمی قیمت لحظه ای آهن را به طور دقیق استعلام کنید.

کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا قیمت دقیق آهن ضایعاتی را به دست آورید و به آسانی خریداری کنید.

ایمیل

دفتر فروش آهن پخش  :
اصفهان کنارگذر خیام قبل از پل مطهری ساختمان کارآفرین
شماره  تماس :
031 36282828 
info@ahanpakhsh.

com

ما در آهن استقلال همواره در مورد قیمت خرید و فروش آهن آلات ضایعات و سوال در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم پس شما می توانید به صورت رایگان با شماره های ما در تماس باشید.