آموزش خرید و فروش آهن آلات

در زمینه آموزش خرید و فروش آهن آلات شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما در آهن استقلال در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. برای مشاوره رایگان در مورد آموزش خرید و فروش آهن آلات یا هر مورد دیگری می توانید با کارشناسان آهن استقلال در تماس باشید.
آهن استقلال در مورد فروش انواع آهن الات مثل لوله ، نبشی ، ناودانی ، ورق ، پروفیل ، تیر آهن ، استیل ، فولادهای آلیاژی ، میلگردهای صنعتی فعالیت می کند همچنین به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش آهن آلات ، خرید آهن آلات ، فروش آهن آلات ، خرید پروفیل ، خرید لوله ، خرید نبشی فعالیت دارد.

ما در تیم تحریریه آهن استقلال در تلاشیم تا در مورد آموزش خرید و فروش آهن آلات و یا در زمینه مسائل آموزشی مرتبط با حوزه آهن آلات با شما بیشتر گفتگو کنیم. پس با ما همراه باشید باشید.

مجموعه آهن استقلال ، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و طی این مدت تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است که منجر به تشکیل مجموعه کار آمد در زمینه خرید و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است.

شما می توانید در مورد آموزش خرید و فروش آهن آلات همچنین سایر موارد در آهن استقلال مشاوره رایگان دریافت کنید پس با ما در ارتباط باشید.

اگر قصد دارید یک بنگاه آهن فروشی تاسیس کنید ولی سر رشته ای از این شغل ندارید، حتما در این دو قسمت ویدئو همراه ما باشید.

ما به شما سرنخ ها و نکات ریزی در این خصوص ارائه خواهیم کرد.

در این ویدئوها مزایا ، معایب و ریسک هایی که قرار است در این شغل داشته باشید را مطرح می کنیم و 10 نکته که در ادامه کار می تواند به شما کمک کند را بیان خواهیم کرد.

علاوه بر آن نکاتی را برای شناخت بازار فروش و همچنین بازار مناسب خرید مقاطع فولادی را به شما ارائه می کنیم.

در ابتدا قصد داریم به مزایا و معایب آهن فروشی اشاره کنیم.

مزایای شغل آهن فروشی
معایب آهن فروشی
در این شغل ریسک های زیادی وجود دارد که شما باید بپزیرید و از شکست ها هم آگاه باشید.

به طور مثال این امکان وجود دارد که شما بار را بخرید و پس از معامله قیمت ها کاهش پیدا کند (یعنی در پروسه خرید برای دریافت قیمت آهن دچار مشکل شوید) و یا اینکه بعضی از محصولات مثل ورق های فولادی در انبار شوره بزند که در این صورت لازم است شما برای رفع آن هزینه هایی را بدهید.

از این دست موارد بسیار زیاد وجود دارد، ما در قسمت آینده نکته های حیاتی به شما خواهیم گفت تا ریسک این کار را برای شما به حداقل برساند.

نکته هایی مثل سرمایه مورد نیاز ، محل نگهداری مناسب برای مقاطع فولادی ، شناخت تامین کننده خوب که خود از موارد بسیار پر اهمیت است و در نهایت به شما خواهیم گفت به چه افرادی و با چه تخصص هایی نیاز دارید، چه محصولاتی را بخرید، با چه تناژی بخرید، در چه زمانی بخرید.

علاوه بر آن ما به شما می گوییم بار خود را چگونه بفروشید و با معرفی بازار فروش و شرایط خرید از بورس، سعی در شفاف سازی تمامی جوانب فعالیت در این حوزه را داریم.

بنابراین برای دریافت تمام سوالات خود وبدئوهای بعدی ما را دنبال کنید ضمن آنکه می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

ما در مرکزآهن هرگونه فعالیت در بازار آهن  را برای شما آسان کرده ایم.

 
در ویدیوی بعدی نکات طلایی برای افتتاح بنگاه آهن فروشی را خواهید دید
سوالات و نظرات کاربران
باعرض سلام وادب مطالب وویدئوبسیارمفید دررابطه بابنگاه عرضه مقاطع فولادی مشاهده کردم اگرامکان داره درخواست مشاوره وراهنمایی بیشتر دارم باتشکر
سوالات و نظرات کاربران
اشتراک گذاری

درباره مرکزآهن

تماس با مرکزآهن

راهنمای خرید میلگرد

صادرات میلگرد

ما در آهن استقلال همواره در مورد آموزش خرید و فروش آهن آلات و سوال در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم پس شما می توانید به صورت رایگان با شماره های ما در تماس باشید.