فروش نبشی 5

در زمینه فروش نبشی 5 شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما در آهن استقلال در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. برای مشاوره رایگان در مورد فروش نبشی 5 یا هر مورد دیگری می توانید با کارشناسان آهن استقلال در تماس باشید.
آهن استقلال در مورد فروش انواع آهن الات مثل لوله ، نبشی ، ناودانی ، ورق ، پروفیل ، تیر آهن ، استیل ، فولادهای آلیاژی ، میلگردهای صنعتی فعالیت می کند همچنین به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش آهن آلات ، خرید آهن آلات ، فروش آهن آلات ، خرید پروفیل ، خرید لوله ، خرید نبشی فعالیت دارد.

ما در تیم تحریریه آهن استقلال در تلاشیم تا در مورد فروش نبشی 5 و یا در زمینه مسائل آموزشی مرتبط با حوزه آهن آلات با شما بیشتر گفتگو کنیم. پس با ما همراه باشید باشید.

مجموعه آهن استقلال ، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و طی این مدت تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است که منجر به تشکیل مجموعه کار آمد در زمینه خرید و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است.

شما می توانید در مورد فروش نبشی 5 همچنین سایر موارد در آهن استقلال مشاوره رایگان دریافت کنید پس با ما در ارتباط باشید.

شرکت فولاد ناب تبریز تامین کننده انواع نبشی بال مساوی سبک از سایز L30*30*3 تا L100*100*12 می باشد که مطابق جداول استاندارد وزن واحد متر هر شاخه نبشی از 1.

36 تا 17.

8 کیلوگرم بر متر است .

نبشی شرکت فولاد ناب تبریز با حداقل تلرانس تولید می شوند و خواص مکانیکی انها بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی مختلفی مانند استاندارد ملی شماره ISIRI 13968-1 و استاندارد اروپایی DIN EN 10056-2 و استاندارد روسی GOST 8510 است در صنعت این نوع نبشی باعنوان Hot Equal Angle Steel و در بازار با عنوان نبشی های گرم نورد دیده بال مساوی شناخته می شود از مصارف این نوع نبشی می توان به صنایع سازه های فلزی و فضایی ، ساخت ستون و خرپا ، ساخت سازه های آسانسور ، ساخت فونداسیون های ساختمانی و صنعتی و اتصالات پل ها وستون ها نام برد .

به علت نوسانات در بازار آهن در صورت اقدام به خرید ، گرفتن تأیید قیمت روز نبشی شرکت فولاد ناب تبریز الزامی می‌باشد.

قیمت نبشی شرکت فولاد ناب تبریز در لیست بصورت کیلویی ارایه می گردد .

در بازار نبشی شرکت فولاد ناب تبریز با نامهای نبشی فولاد ناب تبریز ، نبشی تبریز ، نبشی ناب تبریز و نبشی فولاد ناب شناخته می شود .

برای تهیه نبشی شرکت فولاد ناب تبریز و تهیه لیست قیمت نبشی فولاد ناب تبریز با آهن پخش در تماس باشید .

ایمیل

دفتر فروش آهن پخش  :
اصفهان کنارگذر خیام قبل از پل مطهری ساختمان کارآفرین
شماره  تماس :
031 36282828 
info@ahanpakhsh.

com

ما در آهن استقلال همواره در مورد فروش نبشی 5 و سوال در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم پس شما می توانید به صورت رایگان با شماره های ما در تماس باشید.