قیمت نبشی 50*50*3

در زمینه قیمت نبشی 50*50*3 شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما در آهن استقلال در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. برای مشاوره رایگان در مورد قیمت نبشی 50*50*3 یا هر مورد دیگری می توانید با کارشناسان آهن استقلال در تماس باشید.
آهن استقلال در مورد فروش انواع آهن الات مثل لوله ، نبشی ، ناودانی ، ورق ، پروفیل ، تیر آهن ، استیل ، فولادهای آلیاژی ، میلگردهای صنعتی فعالیت می کند همچنین به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش آهن آلات ، خرید آهن آلات ، فروش آهن آلات ، خرید پروفیل ، خرید لوله ، خرید نبشی فعالیت دارد.

ما در تیم تحریریه آهن استقلال در تلاشیم تا در مورد قیمت نبشی 50*50*3 و یا در زمینه مسائل آموزشی مرتبط با حوزه آهن آلات با شما بیشتر گفتگو کنیم. پس با ما همراه باشید باشید.

مجموعه آهن استقلال ، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و طی این مدت تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است که منجر به تشکیل مجموعه کار آمد در زمینه خرید و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است.

شما می توانید در مورد قیمت نبشی 50*50*3 همچنین سایر موارد در آهن استقلال مشاوره رایگان دریافت کنید پس با ما در ارتباط باشید.

نبشی یک مقطع فولادی به شکل L بوده که دارای دو ضلع عمود بر هم می باشد.

این محصول را می توان پرکاربردترین مقطع در صنعت و ساختمان سازی به شمار آورد به طوری که یکی از پایه های اصلی ساخت و ساز به شمار می رود بنابراین داشتن اطلاعات کافی در خصوص مشخصات نبشی فولادی یکی از ضروری ترین نیازهای افراد فعال در حوزه ساخت و ساز می باشد.

قیمت نبشی براساس جنس و کیفیت کارخانه تولیدی مشخص شده و بررسی نوع نبشی موردنیاز پیش از خرید الزامی است.

قیمت این محصول به صورت روزانه در سایت مرکزآهن به روزرسانی گردیده و شما می توانید پیش از خرید جهت استعلام قیمت به صفحه مربوط به نبشی مراجعه نمایید.

همچنین می توانید با فشردن دکمه خرید سفارش خود را ثبت نموده و در انتظار تماس کارشناسان مجموعه باشید.

برای مثال منظور از نبشی 40*40*4 این است که طول بال های نبشی 40 میلی متر بوده و ضخامت بال آن 4 میلی متر است.

از لحاظ طول بال نبشی ها به دو دسته بال مساوی و بال نامساوی تقسیم بندی می شوند.

نبشی هایی با بال مساوی دارای طول بال برابر بوده و اکثرا در پروژه های ساختمانی به کار برده می شوند در حالی که نبشی های بال نامساوی در صنایع ویژه ای مورداستفاده قرار می گیرند.

قیمت نبشی گالوانیزه
از انواع مختلف نبشی می توان به نبشی فولاد کربنی، آلیاژی و ضد زنگ یا گالوانیزه اشاره کرد.

نبشی های گالوانیزه به دلیل فرآیند پیچیده و مقاومت بالا در برابر خوردگی بسیار محبوب بوده و از این رو قیمت بالاتری نیز دارند.

کاربرد نبشی
از جمله مهم ترین کاربردهای نبشی می توان به اتصال پل به ستون، تیرآهن به تیر باربر، آهن کشی چاه آسانسور، خودروسازی، کشتی سازی و بال بالایی تیرچه در سقف های کرومیت اشاره کرد.

وزن نبشی
یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت نبشی وزن آن می باشد بنابراین توجه به وزن این محصول براساس نوع کاربری موردنیاز بسیار مهم است.

شما می توانید با مراجعه به بخش مقالات سایت مرکزآهن از نحوه محاسبه وزن نبشی آگاهی یابید و یا جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

پیشنهاد بسیار بزرگ فروش نبشی کارخانه اصفهان
انواع نبشی با دو طول 6 و 12 متری در مرکزآهن موجود می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نماینده فروش بیش از 30 کارخانه معتبر تولید نبشی در ایران
مرکزآهن نماینده رسمی و تامین کننده انواع نبشی موجود در بازار و آماده همکاری با شما می باشد.

مشخصات فنی انواع نبشی
قیمت انواع نبشی در تمامی سایزها، حالت‌‌ها، استانداردها، پیش فاکتور و نحوه ارسال و تسویه حساب در مرکزآهن قابل ملاحظه است.

قیمت نبشی اصفهان و سایر کارخانجات تولیدی براساس کیفیت و برند محصول تعیین می گردد و بهتر است پیش از خرید نسبت به کیفیت کارخانه موردنظر اطمینان یابید.

دو مشخصه اصلی نبشی ها بال و میزان ضخامت آن ها می باشد که براساس نوع کاربری متفاوت است.

ضخامت این محصول براساس استاندارد بین 3 تا 28 میلی متر بوده و کارخانجات ایران از ضخامت 2 تا 20 میلی متر نبشی را تولید می کنند.

قیمت انواع نبشی با ضخامت های مختلف در جدول زیر موجود بوده و می توانید پیش از خرید جهت اطمینان از قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

همان طور که ذکر شد سایز نبشی براساس طول بال و ضخامت بال ها تعیین می گردد.

دریافت فایل PDF جدول وزن نبشی
مشاهده جدول اشتال نبشی
محاسبه وزن
کارشناسان فروش این محصول
اشتراک گذاری

درباره مرکزآهن

تماس با مرکزآهن

راهنمای خرید میلگرد

صادرات میلگرد

ما در آهن استقلال همواره در مورد قیمت نبشی 50*50*3 و سوال در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم پس شما می توانید به صورت رایگان با شماره های ما در تماس باشید.