قیمت نبشی 4 در مشهد

در زمینه قیمت نبشی 4 در مشهد شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما در آهن استقلال در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. برای مشاوره رایگان در مورد قیمت نبشی 4 در مشهد یا هر مورد دیگری می توانید با کارشناسان آهن استقلال در تماس باشید.
آهن استقلال در مورد فروش انواع آهن الات مثل لوله ، نبشی ، ناودانی ، ورق ، پروفیل ، تیر آهن ، استیل ، فولادهای آلیاژی ، میلگردهای صنعتی فعالیت می کند همچنین به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش آهن آلات ، خرید آهن آلات ، فروش آهن آلات ، خرید پروفیل ، خرید لوله ، خرید نبشی فعالیت دارد.

ما در تیم تحریریه آهن استقلال در تلاشیم تا در مورد قیمت نبشی 4 در مشهد و یا در زمینه مسائل آموزشی مرتبط با حوزه آهن آلات با شما بیشتر گفتگو کنیم. پس با ما همراه باشید باشید.

مجموعه آهن استقلال ، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و طی این مدت تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است که منجر به تشکیل مجموعه کار آمد در زمینه خرید و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است.

شما می توانید در مورد قیمت نبشی 4 در مشهد همچنین سایر موارد در آهن استقلال مشاوره رایگان دریافت کنید پس با ما در ارتباط باشید.

نبشی سایز 4 × 40 × 40 ظهوریان مشهد
کارخانه فولاد ظهوریان مشهد تولید کننده انواع نبشی های سبک سایز L 30*30*3 تا L 100*100*10 با بال مساوی می باشد .

نبشی 4 سنگین فولاد ظهوریان مشهد با کمترین خطا ساخته می شود و تمامی استانداردهای ملی و بین المللی مانند استاندارد ملی شماره ISIRI 13968-1 و استاندارد اروپایی DIN EN 10056-2 و استاندارد روسی GOST 8510 را دارد .

وزن هر شاخه 6 متری این نبشی 12 کیلو گرم می باشد.

نام صنعتی این نوع نبشی Hot Equal Angle Steel و نام بازاری آن نبشی های گرم نورد دیده بال مساوی می باشد .

نبشی 4 ذوبی در انواع ساخت ستون و خرپا ، ساخت سازه های آسانسور ، سازه های فلزی و فضایی ، ساخت فونداسیون ساختمانی و صنعتی و اتصال پل ها و ستون ها کاربرد دارد .

برای تهیه نبشی 4سنگین  فولاد ظهوریان مشهد و اطلاع از قیمت نبشی 4 فولاد ظهوریان مشهد ، وزن نبشی 4 فولاد ظهوریان مشهد و سایز نبشی 4 فولاد ظهوریان مشهد ، نبشی 4 ایرانی ، صادرات نبشی، قیمت هر شاخه نبشی 4، در سایت شهرآهن جستجو نمایید و یا نسبت به سفارش محصولات مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

تاریخچه قیمت
نمودار تغییرات قیمت
© 1399 – 1378 تمامی حقوق این سایت برای شهرآهن محفوظ است.

طراحی توسط شهرآهن
طراحی فروشگاه اینترنتی

ما در آهن استقلال همواره در مورد قیمت نبشی 4 در مشهد و سوال در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم پس شما می توانید به صورت رایگان با شماره های ما در تماس باشید.