قیمت نبشی 4 تبریز

در زمینه قیمت نبشی 4 تبریز شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما در آهن استقلال در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. برای مشاوره رایگان در مورد قیمت نبشی 4 تبریز یا هر مورد دیگری می توانید با کارشناسان آهن استقلال در تماس باشید.
آهن استقلال در مورد فروش انواع آهن الات مثل لوله ، نبشی ، ناودانی ، ورق ، پروفیل ، تیر آهن ، استیل ، فولادهای آلیاژی ، میلگردهای صنعتی فعالیت می کند همچنین به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش آهن آلات ، خرید آهن آلات ، فروش آهن آلات ، خرید پروفیل ، خرید لوله ، خرید نبشی فعالیت دارد.

ما در تیم تحریریه آهن استقلال در تلاشیم تا در مورد قیمت نبشی 4 تبریز و یا در زمینه مسائل آموزشی مرتبط با حوزه آهن آلات با شما بیشتر گفتگو کنیم. پس با ما همراه باشید باشید.

مجموعه آهن استقلال ، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و طی این مدت تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است که منجر به تشکیل مجموعه کار آمد در زمینه خرید و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است.

شما می توانید در مورد قیمت نبشی 4 تبریز همچنین سایر موارد در آهن استقلال مشاوره رایگان دریافت کنید پس با ما در ارتباط باشید.

قیمت نبشی به این دلیل بسیار مهم است که نبشی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت و ساختمان‌سازی محسوب می‌شود و از اینرو در برآورد هزینه پیمانکاران گزینه تاثیرگذاری است.

در بازار پرنوسان، آگاهی از قیمت روز نبشی و تغییرات لحظه‌ای آن می‌تواند یک فاکتور مهم در تصمیم برای خرید باشد.

در لیست زیر می‌توانید آخرین قیمت نبشی را به صورت روزانه دریافت کنید.

 
تغییرات قیمت نبشی به عوامل زیادی مانند قیمت ورق فولادی، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات ارزی و نوع پرسی یا فابریک بودن نبشی بستگی دارد که البته گاهی هم بدون تأثیر از این عوامل و تنها به دلیل رکود یا اقتصاد تورمی، قیمت نبشی مانند سایر کالاها تغییر می‌کند.

 
انواع نبشی
نبشی یک مقطع فولادی به شکل L است که دوبال آن می‌تواند برابر (نبشی بال مساوی) و نابرابر (نبشی بال نامساوی) باشد.

نبشی در دو طول ۶ و 12 متر و در ضخامت‌های 2/5 الی 20 میلی‌متر در بازار موجود است.

نبشی‌ها از دید سایز بال هم در سایز 2 الی 10 سانتی‌متر (20 الی 100 میلی‌متر) به بازار عرضه می‌شوند؛ بنابراین نبشی با اعداد 4*30*30 یا عرف بازاری (4*3) به معنی نبشی با بال سایز 3 سانتی‌متر (30 میلی‌متر) و ضخامت 4 میلی‌متراست.

می‌توانید قیمت نبشی براساس طول، سایز، ضخامت و برند تولیدکننده را در لیست زیر مشاهده کنید و با ثبت خرید، کارشناسان ما قیمت لحظه‌ای نبشی را به شما اعلام می‌کنند.

شاید فکر کنید که هر چه ضخامت نبشی کمتر شود، قیمت واحد آن نیز ارزان‌تر می‌شود، اما این معیار درستی نیست.

معمولاً هرچه ضخامت نبشی کمتر باشد آن نبشی از نظر واحد قیمت گران‌تر و در حالت قیمت نهایی ارزان‌تر است، به‌عنوان مثال در حالت یکسان، قیمت نبشی 4 از قیمت نبشی 5 در واحد کیلوگرم بیشتر خواهد بود اما از نظر قیمت نهایی، نبشی 5 به دلیل سنگین‌تر بودن گران‌تر می‌شود.

نبشی از نظر فرآیند تولید به دو نوع پرسی و فابریک تقسیم می‌شود:
1.

نبشی پرسی از طریق نورد سرد ورق آهن ST37 در دستگاه رول فرمینگ
2.

نبشی فابریک از طریق نورد گرم اسلب گداخته شده
قیمت نبشی فابریک به دلیل کیفیت بالاتر گران‌تر از قیمت نبشی پرسی است.

 
کاربرد نبشی
از جمله مهم‌ترین کاربردهای نبشی می‌توان به زیرسازی سقف‌های کاذب، اتصالات اسکلت فلزی و ساخت خرپاها و ستون‌ها، آهن‌کشی چاه آسانسور، خودروسازی، کشتی‌سازی و غیره اشاره کرد.

 

سؤالات متداول
1 .

حداقل طول نبشی لقمه (نبشی برش خورده) چقدر است؟
حداقل طول نبشی لقمه، 7 سانتی‏متر است.

 
2.

وزن نبشی چگونه محاسبه می‌شود؟
۷۸۵۰ × (2 × طول شاخه m × ضخامت m × سایز بال m) = وزن نبشی kg
 
3.

محصولات نبشی وارداتی ازچه کشورهایی هستند؟
کشورهای صادرکننده نبشی به ایران عبارت‌اند از: ترکیه، چین، روسیه و اوکراین.

 
4.

چه نبشی‌هایی پرکابردترین هستند؟
قیمت نبشی 3، نبشی 4 و نبشی 5 به دلیل کاربرد متداول‌تر این نبشی‌ها بسیار مهم است که در لیست زیر می‌توانید مشاهده کنید.

 
5.

نحوه نام‌گذاری نبشی‌ها چگونه است؟
در نام‌گذاری نبشی توجه گزینه اول مربوط به اندازه بال و گزینه آخر مربوط به ضخامت است.

به‌عنوان مثال نبشی با اعداد 6*50*50 (عرف بازاری 6*5) به معنی نبشی بال مساوی با بال سایز 5 سانتی‌متر (50 میلی‌متر) و ضخامت 6 میلی‌متر است.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فولاد ایرانیان است.

ما در آهن استقلال همواره در مورد قیمت نبشی 4 تبریز و سوال در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم پس شما می توانید به صورت رایگان با شماره های ما در تماس باشید.