قیمت نبشی 16

در زمینه قیمت نبشی 16 شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما در آهن استقلال در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. برای مشاوره رایگان در مورد قیمت نبشی 16 یا هر مورد دیگری می توانید با کارشناسان آهن استقلال در تماس باشید.
آهن استقلال در مورد فروش انواع آهن الات مثل لوله ، نبشی ، ناودانی ، ورق ، پروفیل ، تیر آهن ، استیل ، فولادهای آلیاژی ، میلگردهای صنعتی فعالیت می کند همچنین به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش آهن آلات ، خرید آهن آلات ، فروش آهن آلات ، خرید پروفیل ، خرید لوله ، خرید نبشی فعالیت دارد.

ما در تیم تحریریه آهن استقلال در تلاشیم تا در مورد قیمت نبشی 16 و یا در زمینه مسائل آموزشی مرتبط با حوزه آهن آلات با شما بیشتر گفتگو کنیم. پس با ما همراه باشید باشید.

مجموعه آهن استقلال ، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و طی این مدت تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است که منجر به تشکیل مجموعه کار آمد در زمینه خرید و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است.

شما می توانید در مورد قیمت نبشی 16 همچنین سایر موارد در آهن استقلال مشاوره رایگان دریافت کنید پس با ما در ارتباط باشید.

نبشی سایز 16×160×160 آریان فولاد
کارخانه نورد آریان فولاد تولید کننده انواع نبشی های سبک از سایز 40*40*3 تا 130*130*12  با بال مساوی می باشد.

نورد آریان فولاد با کمترین خطا ساخته می شود و تمامی استانداردهای ملی و بین المللی مانند استاندارد ملی شماره ISIRI 13968-1 و استاندارد اروپایی DIN EN 10056-2 و استاندارد روسی GOST 8510 را دارد.

نام صنعتی این نوع نبشی Hot Equal Angle Steel و نام بازاری آن نبشی های گرم نورد دیده بال مساوی می باشد، نبشی 16 سنگین نورد آریان فولاد در انواع ساخت ستون و خرپا ، ساخت سازه های آسانسور ، سازه های فلزی و فضایی ، ساخت فونداسیون ساختمانی و صنعتی و اتصال پل ها وستون ها کاربرد دارد.

برای تهیه نبشی 16 سنگین نورد آریان فولاد و اطلاع از قیمت نبشی 16 نورد آریان فولاد ، وزن نبشی 16 نورد آریان فولاد و سایز نبشی 16 سنگین نورد آریان فولاد ، نبشی ایرانی ، صادرات نبشی در سایت شهرآهن جستجو نمایید و یا نسبت به سفارش محصولات مورد نظر خود با ما در تماس باشید.

تاریخچه قیمت
نمودار تغییرات قیمت
© 1399 – 1378 تمامی حقوق این سایت برای شهرآهن محفوظ است.

طراحی توسط شهرآهن
طراحی فروشگاه اینترنتی

ما در آهن استقلال همواره در مورد قیمت نبشی 16 و سوال در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم پس شما می توانید به صورت رایگان با شماره های ما در تماس باشید.